Вие сте опфатени со програмата TicProtect и сте 100% обезбедени да ги добиете назад вашите парите. Ние осигуруваме дека продавачите ќе го исполнат ветеното и ќе добиете 100% поврат (150% за наменски настани *), кога:
Тикомбо ве штити од доцни испораки, затоа секогаш бидете сигурни кога точно ги добивате билетите.
Доколку не сте ги добиле билетите на време**, известете го Ticombo во рок од 5 дена откако ќе помине крајниот датум на испорака и минимум 2 дена пред настанот за да добиете целоснен поврат (вклучувајќи ги сите давачки и трошоци за испорака/справување со промени). За да ве покрие TicProtect, треба да бидете сигурни дека активно барате да ги добиете билетите и да не го одложувате приемот на билетите. Вие треба да објавите барање на платформата Тикомбо во горниот рок со цел да бидете опфатени со гаранцијата за TicProtect. За задоцнети нарачки, побарувањето треба да биде објавено што е можно поскоро пред времето на настанот.
* само за посветени настани, посочени и специфично означени на страницата со список на настани со 150% гарантен печат и со максимум 1000 EUR покрај платената цена. TIcombo исто така може да избере да ги набави билетите од друг продавач и мора да му се даде разумно време да го организира ова доколку се одлучи.
** до посоченото време на испорака освен ако не е договорено различно време на испорака со продавачот.
Тикомбо ве штити од погрешни билети, затоа секогаш бидете сигурни какви билети што ги добивате.
Ако сте добиле билети кои не се исти со оние што сте ги нарачале, имате право да добиете целосен надомест (вклучително и какви било такси и трошоци за испорака/справување со промени). За да го направите тоа, известете го Ticombo во рок од 3 дена по крајниот датум на испорака, но секогаш 2 дена пред настанот (освен оние купени со опцијата за подигање). На овој начин продавачот има шанса на крајот да ги препродаде на друга личност. За да го решите вашето побарување, Тикомбо може да побара да ги вратите добиените билети за да ги чува на безбедно. Вие треба да објавите барање на платформата Тикомбо во горниот рок со цел да бидете опфатени со гаранцијата за TicProtect. За задоцнети нарачки, побарувањето треба да биде објавено што е можно поскоро пред времето на настанот.
Тикомбо ве штити од невалидни билети, затоа секогаш бидете сигурни дека билетите се добри.
Сите индивидуални продавачи треба да потврдат дека билетите продадени на Тикомбо се валидни и овозможуваат пристап до настанот. Го намалуваме овој ризик на минимум, со проверка на позадината на продавачите и замена на билетите директно со организаторот за избрани настани. Во малку веројатен случај билетот може да се покаже како неважечки или е одбиен пристапот, ќе ги добиете парите назад и ќе го испитаме случајот против продавачот. Во таков случај, известете го Ticombo во рок од 5 дена (120 часа) по настанот (време на почеток на настанот) за да добиете целоснен надомест (вклучително и какви било такси и трошоци за испорака/справување со промени). Тикомбо може да бара информации од вас или од местото на настанот за да може да го поткрепи барањето. Вие треба да објавите барање на платформата Тикомбо во горниот рок со цел да бидете опфатени со гаранцијата за TicProtect. Ако не го објавите побарувањето во рокот, добиените средства ќе му бидат ставени на располагање на продавачот.
Кога побарувањето ќе се реши, ќе добиете целосен надомест, а продавачот ќе добие забрана од платформата и ќе биде гонет за измама.
Ако некој настан е откажан и не е презакажан, ќе добиете целосен надомест (вклучително и какви било такси и трошоци за испорака/справување со промени).
Ако некој настан е одложен и презакажан, можете да ги користите билетите на закажаниот датум или, доколку дозволи времето, да ги наведете за продажба на Тикомбо. Ние не обезбедуваме поврат на средства за одложени или презакажани настани, делумни настапи ,или за место на настан, датум, состав или промена на времето.
Доколку е потребно, можеби ќе треба да му го вратите билетот на Тикомбо или на продавачот. Значи, чувајте ги на безбедно во случај да се откаже настанот.
За да бидете квалификувани, мора да го почитувате договорот за корисник, платформа и билет на Тикомбо и внимателно да ги следите упатствата и е-мејл пораките што ви ги испраќаме во врска со вашата нарачка, вклучувајќи ги сите временски рамки или процедури за да го известите Тикомбо за проблемите.
Програмата TicProtect не се применува во случаи на каење на купувачот или која било друга причина освен причините наведени погоре.
Ако имате проблем со вашата нарачка, отворете барање во потребниот временски период во делот „Мои набавки“ во корисничката област или контактирајте го Тикомбо со доставување на бројот на нарачката.(mk.support@ticombo.com) со обезбедување на бројот на нарачката.
Му ги задржуваме парите на продавачот сè додека не бидеме сигурни дека билетите пристигнале на време. Затоа, побарувањата треба да се отворат навремено:
1.
Не сте го добиле билетот на време
Отворете приговор во рок од 5 дена по истекот на крајниот датум на испорака.
2.
Билетите не одговараат на нарачаниот билет.
Отворете побарување во рок од 3 дена по крајниот датум на испорака, сепак секогаш 2 дена пред настанот (освен оние купени со опција за подигање и доцни нарачки)
3.
Билетите беа неважечки и не ви даваа право да присуствувате на настанот.
Отворете приговор во рок од 5 (120 часа) дена по времето на започнување на настанот.
4.
Настанот е откажан.
Отворете приговор во рок од 5 дена или најдоцна 5 дена (120 часа) по настанот, освен ако не сте добиле информации од Тикомбо за наплата.
Резиме на програмата TicProtect за продавачи:
Вие ги одредувате цените на билетите. Можете да ја прилагодите цената на билетот онолку често колку што сакате пред да се продадат вашите билети. Ако не можете да ги прилагодите цените за списокот на билети пред да бидат продадени билетите, контактирајте ја услугата за корисници за помош (mk.support@ticombo.com).
Ако ги продадете своите билети и ги испорачате во согласност со Договорот за корисник и платформа на Тикомбо и Политиките, парите ќе бидат достапни во рок од 5 дена по датумот на настанот.
Достапното салдо секогаш може да се повлече на вашата регистрирана сметка преку нашата платформа. Ако продавате билети во неколку валути, треба да додадете соодветни сметки во овие валути за да избегнете трошоци за размена на валути.
Исплатата бара успешно завршување на процесот KYC (know-your-customer), за кој од вас се бара да дадете лични информации. Овој процес може да трае до 7 дена. Затоа препорачуваме да го пополните профилот на продавачот и да додадете метод на исплата веќе пред продажбата на билетите.
Секогаш можете да контактирате со Услугата за корисници во секое време во текот на целиот овој процес, доколку имате какви било прашања.